Mefemi zastąpi Nipplexa!
Polska marka bieliźniana przechodzi rebranding – Mefemi zastąpi Nipplexa
Po niemal 30 latach na rynku nadchodzi nowa era dla polskiej marki bieliźnianej Nipplex – zmienia się nie tylko nazwa, ale i całościowa identyfikacja wizualna. Od teraz firma będzie funkcjonować pod nazwą MEFEMI z zupełnie nowym, odświeżonym logiem.
Nipplex (MEFEMI) to firma, która specjalizuje się w produkcji doskonałej jakości bielizny dla kobiet.
Skupia się na tworzeniu produktów, które łączą przede wszystkim komfort i styl. Marka jest towarzyszem codzienności – dzięki dobrze dopasowanej bieliźnie i różnorodnej estetyce, daje kobietom szansę na poczucie pewności siebie w każdej sytuacji.
Dlaczego Nipplex zmienia nazwę na MEFEMI?
Marka, która zdobyła uznanie i lojalność klientek przez lata, postanowiła odświeżyć swój wizerunek, równocześnie kładąc nacisk na zachowanie swojego dziedzictwa i wartości. Decyzja o rebrandingu jest strategią, która ma na celu dostosowanie się do zmieniających się oczekiwań klientek.
Właściciele nie mają jednak zamiaru zrywać z tradycją, a kontynuować obrany przed laty kierunek.
Co się zmienia w Nipplex (MEFEMI)?
Nazwa Nipplex krok po kroku zostanie zastąpiona nową – MEFEMI. Jej genezą jest połączenie dwóch słów „me” oraz „femi”, które perfekcyjnie oddają charakter brandu. „Me” to odniesienie do nas samych – podkreślenie tego, jak ważne jest poczucie własnej wartości, pokochanie samego siebie i swojego ciała. Natomiast „femi” to bezpośrednie powiązanie z kobietami, bo to właśnie dla nich dedykowana jest marka.
W DNA MEFEMI na stałe zakodowana jest kobiecość, jej naturalna i pozbawiona lukru odsłona. Oprócz nazwy, zmiany obejmują także logo – jego nowa wersja jest minimalistyczna i elegancka, a zarazem oddaje charakter i styl marki. Stanowi symbol odświeżonej estetyki i dbałości o szczegóły. Wraz ze zmianą nazwy i loga zostanie zmodyfikowana, rzecz jasna, także strona internetowa oraz wszelkie materiały graficzne.
Produkty MEFEMI
Właścicielom marki zależy na płynnym przejściu z jednej nazwy do drugiej. Uwielbiane przez klientki konstrukcje, znajdujące się w stałym asortymencie, będą stopniowo zastępowane wersjami z nowym logiem. Kolekcja AW23 to kombinacja chłodnych i przygaszonych odcieni, które nawiązują do aury panującej o tej porze roku.
Znajdziemy tu mnóstwo modeli biustonoszy i majtek w bordowym, granatowym i czarnym kolorze, a także tych dopełnionych nutą świątecznej czerwieni. Paletę produktów uzupełniają piżamy i koszule nocne w analogicznej kolorystyce, przywodzące na myśl długie wieczory spędzane w domowym zaciszu. Z kolei wiosenna kolekcja bielizny, która pojawi się już na przełomie roku, zostanie wyprodukowana pod nową nazwą MEFEMI.
Zmiany są nie tylko ekscytujące, ale i potrzebne. Rebranding to duży krok w historii Nipplexa, który, jak mają nadzieję właściciele, zostanie dobrze przyjęty przez klientki marki. Jedno jest pewne – wysoka jakość wykonania zostanie utrzymana.
Źródło: sprawdzone.pl
https://sprawdzone.pl/artykul/polska-marka-bielizniana-przechodzi-rebranding-mefemi-zastapi-nipplexa,aid,9577,pr?fbclid=IwAR0IG2SUdGPLps4VLJIROGZQfdyhvgI5R7j3rL9YlgxvUZuxAO7vXvyN8RQ